logocentersiteover.png
 
 

Aanbod:

  • Supersnelle service

  • Achteraf betalen (no cure no pay)

  • Je data is in goede handen

  • 6 maand garantie

Over ons

ALO repareert al sinds 2012 iPhones en iPads voor studenten, consumenten en bedrijven. De klanten zijn uiterst tevreden over de professionaliteit en service, maar vooral over de korte reparatietijd en uiterst flexibele afspraakuren. Onderzoek wijst uit dat gebruikers van een iPhone hun toestel graag laten repareren door een servicepoint in de buurt waar ze kunnen wachten op de reparatie. ALO, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Gent, kan dit niet alleen. Nationaal maakt ALO gebruik van een landelijk dekkend netwerk van servicepoints.

Bij ALO geloven we dat een echte iPhoneservice geen geheimen moet hebben voor de klant. We leggen dan ook graag uit hoe de repairs in zijn werk gaan en welke onderdelen hiervoor gebruikt worden. Ook de 'no cure, no pay' ingesteldheid is een van onze vaste waarden.

Na uitgebreide training, certificering en heel veel ervaring opgedaan te hebben met het repareren van iPhones en iPads breiden we het ALO netwerk verder uit. Perfecte service, onderdelen van originele kwaliteit, professioneel gereedschap en vakkundige montage door onze gediplomeerde monteurs. Dat met de persoonlijk service en onder het genot van een kop koffie of een frisse cola.